Tänä aamuna kouluun lähti kiltti ja suloinen lapsi. Koulussa oli joku vaihtanut lapseni toiseen. Sieltä tuli kyyninen, näsäviisas ja kiukutteleva lapsi. Laitoin lapsen bussiin ja elän toivossa, että sunnuntaihin mennessä se minun lapseni on palautettu.

Tyttö syytti minua tänään miltei kaikesta. Ensinnäkin oli minun vikani, että isä ei asu kanssamme (voisiko isä mahdollisesti jutella tästä asiasta ja kertoa oikean syyllisen, kiitos) koska minä riitelin. Toiseksi on minun vikani, että joku tyttö Neidin luokalta on kuulemma paljon suositumpi kuin hän. Heillä on meneillään joku äänestys jostain (mennyt vähän tämä juttu ohitse) ja joku toinen on saanut tähän mennessä enemmän ääniä kuin Neiti itse. Järkyttävää, että hän ei olekaan keskipisteenä! Kolmanneksi olen tyhmä koska pakotin laittamaan vesisateella kumisaappaat. Neljänneksi olen järjettömän ruma äiti ja Neiti toivoo, ettei aikuisena tule näin rumaksi. Neidin äidillä on kuulemma rumia näppyjä (luomia) jotka tekevät minut noita-akaksi. Viidenneksi olen huono äiti koska en ostanut lapselle linja-autoon limua. Hän kuulemma kuolee janoon matkalla. Kuudenneksi olen paha äiti koska pakotin laittamaan tumput sekä lakin.

Nyt Reetan äiti menee miettimään millä kaikella tavalla voisi kiusata lastaan ensi viikolla.